ویژگی های هیس پنل

  1. جاذب و عایق صوت

تخلخل های میکروسکوپی و الاستیسیته ی پشم چوب به کار رفته در هیس پنل از یک سو و تخلخل های به نسبت ماکروسکوپی موجود در ساختار هیس پنل و چگالی پایین از سوی دیگر موجب شکل گیری ضریب اصطکاکی  فوق العاده بالایی برای پنل ها و چگالی پایین از سوی دیگر موجب شکل گیری ضریب اصطکاکی فوق العاده بالایی برای هیس پنل در برابر عبور جریان های هوا و در نتیجه امواج صوت در حال عبور از پنل ها می شود. علاوه بر این ، ویژگی های جذب صوت داخلی مواد به کار رفته همراه با مستحکم بودن قابل توجه پنل ها به آن ها این اجازه را می دهد که کارایی فوق العاده ای در جذب و دمپ صدا ها خصوصا در فرکانس های پایین داشته باشند.

2. سازگاری صد در صد با محیط زیست

این محصول صد در صد با سلامت انسان و محیط زیست تطابق داشته و بدلیل این که از متریال کاملاً طبیعی و بدون استفاده از چسبها و رزین های شیمیایی ساخته می شود هیچگونه ضرری برای انسان و محیط زیست ندارد و تابع الزامات ملی حفاظت محیط زیست می باشد .

3.عملکرد مقاومت به حریق

کاملاً مطابق استانداردهای اروپایی (EN1305-1-1) و در دسته A2-SL-dD,B-S L,do طبقه بندی می شوند که به معنای بسیار مقاوم در برابر آتش با دودزایی بسیار اندک و بدون ریزش می باشد . در صورت آتش سوزی ، هیس پنل ها سوخته نمی شوند ، ریزش ندارند ، بخارات و گازهای سمی از خود تولید نمی کنند و سبب گسترش آتش نمی شوند . در واقع رژیم سوختن در این پنل ها بسیار کند بوده و با ایجاد یک لایه خاکستر مقاوم از بخش های زیرین هیس پنل محافظت می کند و سبب کاهش سرعت سوختن در هیس پنل و خنثی شدن احتراق می شوند .

4. طول عمر بالا و مقاومت مکانیکی

هیس پنل ها پایداری قابل توجهی در برابر شرایط بیولوژی (قارچها ، کپک ها ، حشرات موذی) و شیمیایی و آب و هوایی دارند که جمیع این موارد سبب تضمین عمر بالای 70 سال این پنل ها در کاربردهای داخل ساختمان شده است
5. مقاومت حرارتی

مقاومت یک ماده در برابر تغییرات دما بوسیله پارامتری بنام اینرسی حرارتی معرفی می شود که در خصوص هیس پنل به لطف ساختار خاص و ظرفیت گرمایی بالای مواد به کار رفته ، این پارامتر تا 20 برابر بیشتر از سایر عایق های حرارتی سبک وزن افزایش یافته است ، به همین دلیل این پانل ها یکی از بهترین مصالح جهت حفظ دمای محیط داخلی ساختمان در فصول مختلف و جلوگیری از هدر رفت انرژی می باشد.

6. مقاومت در برابر رطوبت و انجماد

شیت های کامپوزیستی هیس پنل کاملاً در برابر آب و انجماد مقاوم هستند زیرا در کنار سیمان موجود در پنل ها و اشباع بودن الیاف که موجب مقاومت بالای آنها در برابر آب می شوند ، تنیدگی و بافت الیاف از هر گونه گسست در پانل ها در دماهای زیرصفر از انجماد جلوگیری می کند و در نتیجه این پنل ها دچار تورم و یا فرو رفتگی در شرایط مرطوب حتی با درجه حرارت های بالا و رطوبت نسبی 90% نمی شوند و پایداری خود را در برابر رطوبت و چرخه های انجماد حفظ می کنند.

7. رفتار هیدرومتریک

هیس پنل ها در شرایط مرطوب می توانند تا حدودی بعنوان تنظیم کننده رطوبت محیط عمل کنند . در واقع آنها رطوبت بیش از حد محیط را جذب کرده و زمانی که شرایط طبیعی برقرار شد ، بدون اینکه تغییری در شکل و ساختار آنها بوجود آید آنها را رها می کنند . در نتیجه استفاده از این پانل ها می توانند از نظر رطوبت محیط را مناسب تر و دلچسب تر سازد.

8. قابلیت طراحی بالا
  • سطوح ظاهری مختلف (در 3 طرح) ماکرو ، فاین و سوپر فاین
  • ترکیب سطح با رنگ
  • قابل اجرا در دیوار وسقف آکوستیک
  • وجود لبه های مختلف (در دوازده شکل مختلف) .
اتصال بدون ابزار و با لبه مربع
با لبه های مربع شکل و ابزار به شکل U
با لبه مربع و نصب با فاصله
با مورب 5 میلی متر و نصب با فاصله
با شکل U و دنباله مورب
با لبه مربع برای و نصب با فاصله
با لبه مربع و شیار
  • روش های نصب مختلف ( با زیرسازی چوبی – با زیرسازی فلزی – بدون زیرسازی و چسب)
  • رنگ پذیری

این محصول بدلیل رنگ پذیری بالا امکان رنگ بدون محدودیت در طیف رنگی با سیستم کدینگ RAL  و NCS توسط پیستوله و اسپری رنگ روی سطح آن را دارا می باشد که در محیط های داخلی ساختمان رنگ های آکرولیک پایه آب و در فضاهای بیرونی از رنگ های سیلیکونی که مقاوم به آب و حرارت و همچنین نور خورشید و سفیدک زدن می باشند می توان استفاده نمود .

درباره ما

امروز با گسترش تکنولوژی های ساخت ، استفاده از مصالح پیش ساخته که به منظور استفاده در پوششهای سقف کاذب و دیوار و نما به کار گرفته می شود و با توجه به امکان کنترل کیفیت بیشتر و سرعت اجرای بالا ، این نوع محصولات بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است  ادامه…

تماس با ما
با خبر بمانید

*برای دریافت پیشنهادات تخفیف اولیه ، به روزرسانی ها و اطلاعات مربوط به محصولات جدید ، در خبرنامه ما مشترک شوید.