سیستم های اجرایی و نصب

روش های نصب

الف – استفاده از زیرسازی چوبی :

با نصب پیچ (سقف ثابت)
با نصب براکت (سقف متحرک)
نصب روی دیوار

در این حالت با استفاده از چوب های زیرسازی(نراد یا روسی) با درجه خشکی مناسب در ابعاد 5×2 سانتی متر همراه با ریسمان کشی و شاقول بندی جهت تسطیح افقی و عمودی دیوار در فواصل آکس به آکس 60 سانتی متر بر روی دیوار یا سقف  پیچ می گردد و پنل ها به ترتیب بر روی آن ها فیکس می گردد.

ب – استفاده از زیرسازی فلزی :

سقف پروفیلی بصورت مشبک
سیستم سازه پنهان
سیستم سازه نمایان

ج – سیستم پوششی دیوار

د – استفاده از چسب بدون زیرسازی

در صورتیکه دیوار ما از زیرسازی تراز و بدون پستی و بلندی باشد می توان پنل ها را با چسب های سیلیکونی و یا از چسب کاشی و یا سرامیک جهت چسباندن آنها بر روی سطح دیوار استفاده نمود.

استفاده از انواع آویزها

استفاده از پنل ها بصورت عمودی و یا بصورت معلق از سقف نیز امکان پذیر بوده و ضمن بهبود عملکرد صوتی ، قابلیت طراحی های چند منظوره و استفاده از انواع آویزها این شرایط را برای فضایی متفاوت تر برای شما فراهم می نماید استفاده از انواع هنگرها و یا بست های سیمی براحتی در نصب آنها شما را یاری می کند.

ابزار برشکاری

هیس پنل ها را می توان توسط اره های دیسکی (گردبر) ، عمودبر و یا اره های دستی با گام ریز و یا اره های دور کن بدون هیچ محدودیتی به سادگی برش داد و حتی جهت برش های فارسی و استفاده از مته هالوژن جهت نصب هالوژن ها و چراغ های روشنایی و دریچه ها براحتی استفاده نمود.

لازم به توضیح می باشد که هنگام نصب پنل ها حتماً باید از چهار طرف تثبیت شوند و هیچ ضلع آزادی وجود نداشته باشد و در صورت آزاد بودن حتماً باید زیرسازی برای آن زده شود و کاملاً تثبیت شود.

پرداخت و لکه گیری

در صورت انجام برش در محل نصب برای پرداخت لبه کار از یک سنباده کاغذی نرم جهت حذف زائده های چوبی به جا مانده از محل برش استفاده نموده و کاملاً سطح را هموار نمود و در صورتیکه الیاف چوبی بلند شده و یا بر اثر جابجایی و حمل دچار آسیب و یا لکه شده است الیاف های بلند را توسط یک کاتر اقدام به برش از سطح پنل نموده و لکه ها را با یک دستمال مرطوب و یا کمی سنباده زنی و بتونه کاری (سیلیکون) پاک و سپس با قلمو و یا اسپری رنگ مورد نظر اقدام به رفع لکه و همرنگی آن قسمت از پنل می نمائید و در انتها در صورت وجود گرد و خاک و غبار حاصل از نصب و برش ها توسط یک بورس مویی و یا بورس جاروبرقی اقدام به نظافت و حذف ضایعات از سطح پنل ها می نمائید.

درباره ما

امروز با گسترش تکنولوژی های ساخت ، استفاده از مصالح پیش ساخته که به منظور استفاده در پوششهای سقف کاذب و دیوار و نما به کار گرفته می شود و با توجه به امکان کنترل کیفیت بیشتر و سرعت اجرای بالا ، این نوع محصولات بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است  ادامه…

تماس با ما
با خبر بمانید

*برای دریافت پیشنهادات تخفیف اولیه ، به روزرسانی ها و اطلاعات مربوط به محصولات جدید ، در خبرنامه ما مشترک شوید.